Strona głównaOddziały i SekcjeSekcja Informatyki Szkolnej

podstawowe informacje

Sekcja Informatyki Szkolnej została powołana uchwałą Zarządu Głównego PTI nr 048/XIV/21 z 25.09.2021

Cele:

  • Wsparcie nauczycieli informatyki w rozwoju kompetencji, podnoszenia
    kwalifikacji i aktualizowania wiedzy i umiejętności w nauczanej dziedzinie.
  • Prowadzenie mentoringu.
  • Wzmacnianie metodyki pracy z uczniem zdolnym.
  • Propagowanie konkursów, zawodów i olimpiad informatycznych.
  • Współpraca w ramach organizacji konkursów, zawodów i olimpiad
    informatycznych organizowanych przez PTI.
  • Wymiana doświadczeń pomiędzy nauczycielami.

Regulamin Sekcji
Regulamin Sekcji Informatyki Szkolnej

Zarząd

  • Beata Chodacka – przewodnicząca
  • Elżbieta Bowdur – wiceprzewodnicząca
  • Anna Wrzeciono – członek zarządu
  • Adam Jurkiewicz – członek zarządu
  • Agnieszka Halicka – członek Zarządu
  • Alicja Podstolec – członek Zarządu

Kontakt i kanały komunikacji

Strona sekcji
https://sis.pti.org.pl/

Profil na Facebooku
https://www.facebook.com/sispti

Kontakt mailowy:
sis@pti.org.pl

INFORMACJE Z sekcji informatyki szkolnej

Beata Chodacka i prof. Krzysztof Diks Członkami Honorowymi PTI

XIV Zjazd nadał tytuły Członków Honorowych Polskiego Towarzystwa Informatycznego  dwóm osobom niezwykle zasłużonym dla edukacji informatycznej. Prof. Krzysztof Diks znany jest w środowisku akademickim ze szczególnego wspracia wybitnych, młodych talentów informatycznych - zarówno uczniów...

Finał konkurów Geniallne Miejsca i GEEK

Ogólnopolski finał konkursów „Geniallne Miejsca” oraz „Gry Eksperymentalne Edukacyjne Komputerowe – GEEK”, odbędzie się 17 maja 2023 r. o godz. 10:00 podczas obchodów Światowych Dni Społeczeństwa Informacyjnego📍 🎯 W obu konkursach jurorzy wybrali najbardziej znakomite...

Zgłoszenia do konkursu „Geniallne Miejsca”

Zgłoszenia prac na konkurs Geniallne Miejsca zostały zamknięte 4.03. o godz. 24:00. Wpłynęło 108 prac z całej Polski ostatnia została umieszczona na serwerze o 23:57:00 z województwa opolskiego. Większość prac (69) jest ze szkół podstawowych,...